Itthon is dinamikusan bővül a mobilmarketing piac

Közel kétszeresére emelkedett az elmúlt két év alatt a mobilmarketing aránya a direktmarketing költéseken belül és meghaladta a másfél milliárd forintot – derül ki a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) megbízásából a Kutatócentrum által készített DM Szenzor 2011-es iparági kutatásból.

Az adatokból az is kiderül, hogy amíg a klasszikus címzett vagy címzetlen küldemények és call center megbízások esetében a hirdetők szinte kizárólag közvetlen megbízásokat adnak, a mobilmarketing területén közel kétharmaduk ügyökségi szolgáltatásokat vesz igénybe.

dmsz logo.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilise.blog.hu/api/trackback/id/tr824529980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása